Onze 1e dag in Denemarken

3 september 2017 - Ebeltoft, Denemarken

We hebben geslapen als een blok. Totale stilte zorgt er voor dat je niet wakker wordt gedurende de nacht, tenzij je blaas een seintje geeft. We kunnen niet wachten om Denemarken te gaan bekijken en trekken er dus vroeg op uit. Wij vinden geocaching de beste manier om de omgeving te leren kennen en je komt nog eens op plekjes waar je anders nooit zou komen. Bovendien wordt keurig aangegeven waar je je auto neer kunt zetten en of je de route beter kunt lopen of kunt fietsen. Eerst hebben we maar eens lopen ingetikt na een dag in de auto te hebben gezeten. Wat een prachtige route was er weer door de CO ( cacheowner) uitgezet. Ok, de caches waren makkelijk te vinden en op een gegeven moment waren we de bruine bakjes wel zat, maar de route maakte een hoop goed. Prachtige vergezichten en een stralende dag maakte het een perfecte dag. Terug bij de auto maakte we nog kennis hoe Denen hun zondag doorbrengen. Grote rugzakken en bezwete lichamen. We zijn nu  2 dagen bezig met de yacuzzi . We krijgen dit ding niet aan de praat. Morgen maar even naar het Novasol    Kantoor. Ok wat waren we rozig. Vroeg naar bed dus.