2e dag in Denemarken

4 september 2017 - Ebeltoft, Denemarken

Vanmorgen vroeg opgestaan. Eerst maar even naar het Novasol kantoor om onze gal te spuwen over de jacuzzi. Hebben we naar de jacuzzi uitgekeken, maar niet om met 18 graden in te gaan zitten. Dat ding warmt niet op. 9.45 uur stonden we voor het kantoor, jammer dat deze pas om 10.00 uur open gaat. Geen probleem. Pakken we dus nog even wat geocaches in de buurt. Even wat later worden we keurig geholpen in het kantoor. Er wordt een servicemonteur gestuurd. Vandaag gaan we op de fiets een route doen van zo'n 20 km. met natuurlijk wat caches onderweg. Wat was dit weer genieten van deze route. De caches waren op een zeer originele manier verstopt. Ook kwamen we nog langs een dierentuin. We konden genieten  van de exotische dieren zonder er voor te betalen. ( echte Hollanders dus) terwijl we een cache aan het zoeken waren kwamen er giraffen even kijken wat we aan het doen waren. Moe, maar voldaan  besloten we op de terugweg nog even Ebeltoft aan te doen. Lekker een kopje koffie/thee op terras gedronken en nog even wat inkopen gedaan. Terug in het huis was de monteur langs geweest voor de jacuzzi . Hij doet het weer dus dat wordt vanavond nog even genieten.