Laatste dag in Denemarken

8 september 2017 - Femmøller, Denemarken

Al weer de laatste dag. De week is omgevlogen. Even hadden we gehoopt op droog weer, maar dat bleek al snel een illusie. Vandaag gaan we een ruine bekijken op een schiereiland. Blijft altijd mooi om het oude, wat behouden is gebleven te bekijken. Prachtig uitzicht over zee en je voelt je even terug in de tijd. Op de terugweg begon het gestaag te regenen. Bij de auto gekomen besluiten we om vandaag naar Aarhus te rijden. Als het regent heb je in de stad wat meer mogelijkheden. Eerst maar eens een parkeerplekje zoeken. Bij een grote P aangekomen rijden we daar op af. De auto moest je in een soort box rijden. De glazen garagedeur aan de andere kant van de box bleef gesloten. Wij stappen uit en lezen op een scherm wat te doen. De auto goed afsluiten en een creditcard in de automaat. Nadat we dat gedaan hadden ging ook de andere glazen garagedeur dicht en met een gigantische snelheid zien we onze auto naar beneden schieten. Gaat dit wel goed? Nou ja dat zien we wel als we terug komen. In de stad was het vooral zoeken naar winkels waar we even konden schuilen. In de hoofdstraat gekomen zien we een platform met een glazen vloer op dakhoogte. Natuurlijk gingen we naar boven om dit eens goed van dichtbij te bekijken. Boven een prachtig uitzicht of de stad. Het stopt maar niet met regenen en we besluiten maar weer eens op huis aan te gaan. Kunnen we nog een keer genieten van de jacuzzi. En ja hoor onze auto kwam gewoon weer tevoorschijn. Eenmaal thuis genoten van de jacuzzi en was het weer inpakken geblazen.