Woensdag 7 maart: Rye

7 maart 2018 - Rye, Australiƫ

Vandaag heerlijk uitgeslapen, het is tenslotte vakantie, nietwaar šŸ¤“

Weer een fantastische dag om naar het strand te gaan. Morgen gaan we de stad weer in dus nu nog even profiteren van het mooie weer en het strand. Vandaag zijn we naar het andere kant gegaan van het schiereiland. Totaal andere omstandigheden. Hele brede zandstranden en fantastische golven. Iedereen is hier aan het surfen. Leuk om naar te kijken . Wij natuurlijk ook de zee in. Het water is hier wel kouder dan aan de andere kant. We zitten hier aan de open zee verbonden met Antartica en dat kan je aan de temperatuur van het zeewater merken. Heerlijk verfrissend water en als de golven maar hoog genoeg zijn dan merk je niet wat eronder zit. Af en toe voel je wageknabbel aan je benen, maar bij de volgende golf is dat weer weg šŸ˜© Althans dat is het gevoel. Niets hier aan de hand. Prachtig helder water, ook veel zand en helemaal geen stenen rotsen of ander ongedierte. Ook valt op dat hier helemaal geen rotzooi is aangespoeld, geen troep, geen planten, geen wrakhout, maar ook geen scherpe schelpen of stenen. Kortom een veilig strand voor de voetjes. We besluiten om tussen de middag maar even terug naar ons huisje te rijden, want strandtentjes hebben wij nog niet ontdekt hier. We gaan na de middag weer naar het strand. Mede door de wind is het hier heerlijk vertoeven. Als 2 jonge dolfijnen dartelen we door de golven. We zijn de enige 2 op het toch grote strand. Vanmiddag moeten we de 2 grote koffers dicht zien te krijgen. Die gaan we in Melbourne, de laatste nacht niet meer gebruiken. Zal nog een hele klus worden, maar gaat lukken. Morgenochtend rijden we naar onze laatste hotel, in Melbourne en daarna vliegen we weer terug.

Fotoā€™s

1. Joke:
    7 maart 2018
    mooi strand leuke foto,s daar zal ik wel naar toe willen, maar het zal nooit gebeuren.
  2. Tilly:
    7 maart 2018
    Geniet nog van de laatste dagen! Xx
  3. 7 maart 2018
    Nou zeg dat wordt wel weer behelpen he in Holland na zo een fantastische reis. Ik denk dat deze reis een prachtige ervaring is en blijft. Nou goede reis nog verder en tot gauw jullie ma XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  4. Yvonne:
    7 maart 2018
    Als jullie dit lezen zijn de 2 koffers vast al dicht. Nog even genieten van jullie met recht te noemen droomreis. En dan voor morgen dacht ik een hele goede terugreis. Goede terugreis en tot snel.
  5. Irma:
    9 maart 2018
    Heerlijk die ruimte op het strand. Dat is in Nederland wel anders op een mooie zomerdag.