Vrijdag 2 maart: Rustdag

2 maart 2018 - Port Fairy, Australië

Vandaag houden we een ouderwetse rustdag. We hebben bewust niets op het programma staan en gaan uitgebreid genieten van een heerlijk zonnetje, de zee en de rust. We voelen ons allebei een beetje grieperig en zijn er nog niet over uit of het een virusje is of vermoeidheid van reizen en de vele indrukken onderweg. Heerlijk luieren, een boek lezen en ons helemaal voorbereiden op de laatste week. Vanmorgen hebben we in het plaatselijke dorpje nog wat laatste boodschappen gehaald en verder niets . De hele ochtend hebben we lekker in de zon gezeten en van het prachtige uitzicht op zee genoten. Een kopje koffie drinken en bijkomen van al de prachtige momenten in de afgelopen weken. Al vast foto’s bekeken, een filmpje gemonteerd enz. Even een krantje gedownload om op de hoogte te blijven van alle koumomenten in Nederland. Hier nog altijd een heerlijk temperatuurtje van rond de 20 graden. Prima uit te houden. Mijn conditie is inmiddels ver weggezakt en het zal weer straks een hele tour worden om de verschillende fietsgroepjes bij te houden. Maar dat is van latere zorg. Vanmiddag gaan we nog even een heel korte wandeling maken langs zee om uit te waaien, want we zitten tenslotte niekt voor niets hier 50 meter van de zee. Zo langzamerhand gaat alle kleding naar 1 koffer en gaat de andere koffer als wasmand fungeren. 2 dagen geleden hebben we het laatste wasje gedaan en nu moeten we het met de schone kleding wel kunnen uitzingen tot volgende week. Morgen trekken we weer verder en blijven langs de wereldberoemde kustweg van Australië rijden om te genieten van de prachtige uitzichten onderweg.

1. 2 maart 2018
    oh wat naar dat die rare (griep) ook bij jullie is aangekomen . inderdaad rust ,en veel drinken is altijd goed. hier in Nederland zijn er heel veel mensen de afgelopen tijd ziek geweest vooral de kinderen en de ouderen. maar al gauw komt het echte voor jaar er aan, dan maakt de griep wel weer dat het wegkomt. het hier nog steeds koud hoor. maar ook dat is nog maar van korte duur hoor. sterkte verder en wordt maar gauw weer beter,kus van jullie ma xxxxxx
  2. Joke:
    3 maart 2018
    Jammer dat jullie grieperig zijn, maar de vacatie met de belevenissen kan iemand meer af nemen ook de griep niet , ik had ook een dubbele long ontsteking met de kerst, het duurde heel lang voor dat dit over was , ik hoest nog steeds. maar nu gaat het wel goed met mij. prettige terug reis. en welkom thuis in Zeewolde.
  3. Irma:
    3 maart 2018
    Hopelijk is het gewoon een beetje vermoeidheid en gaat het na jullie rustdag wat beter.